Dag elva - Lovers Key

På morgonen fick Stefan ett sms där han Inger bad mig kolla min sms. Mamma var allvarligt sjuk och låg på sjukhus. Det var lite jobbigt innan jag fick tag på någon hemma och fick lite lugnande besked.
Sandra, Stefan, Mathilda och jag bestämde oss for att åka ut på Sanibel Island och Lovers Key.
Melker och Micke stannade hemma vid poolen.
När vi kom ut och hade parkerat gick vi ner på stranden. Den delen var mer för de som fiskade. Vi fortsatte att gå längs strandkanten i ett par kilometer. Det var så oerhört vackert och märkligt. Vit sand, härligt turkost vatten och en massa döda träd. 
Även denna strand var helt befriad från kiosk, solstolar och parasoll. Vi hade med oss lite frukt, nötter och vatten.
Vi bytte om under våra handdukar och gick ut i det ljumma härliga vattnet. Mysigt.
Vi stannade någon timma innan vi tog oss tillbaka till bilen. Det blev en lång promenad tillbaka.
Vid solnedgången var vi nere vid piren igen. Det är så otroligt vackert.
Det var vår sista kväll i Fort Meyer så det var dags att packa. På kvällen spelade vi lite spel. 
 
Sista kvällen på vår härliga balkong. Havet med delfiner utanför. Hit kommer vi gärna tillbaka.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback