Veckan som gick

Veckan har förutom arbete innehållit träning på löpbandet mån och tisdag. 
Nästan varje kväll har jag suttit med kontrolluppgiftsproblem. Hoppas att vi löst det nu. 
Magsjukan har krupit närmare. En på jobbet fick gå hem och en har en son som har det. Jag vill inte ha det!!
Stefan bokade biljetter till Dalhalla och övernattning i Tällberg. Vi bokade även biljetter till premiären av Evita med Charlotte Perrelli i höst. Idag har jag varit ledig! Så härligt! Vi sov till nio. Efter frukosten gjorde vi oss klara och åkte till Ulriksdals slottsträdgård. Vi började med kaffe och god kladdkaka i caféet. Sen plockade vi ihop lite tulpaner med lök, några nya krukväxter och ett knippe blåbärsris. Sedan åkte vi till Rusta där vi köpte en lampskärm till mamma, lite rengöringsmedel mm. På hemvägen stannade vi till på Maxi där vi handlade lite till middagsmaten. 
Hemma igen åt vi en lätt lunch innan vi klädde oss och gick ut på en rask promenad på knappt en timme. Skönt! 
När vi kom hem igen gjorde jag en " Lysande gul" fiskgryta med aioli och ris. 
Nu däckar vi bara i soffan. En riktigt härlig ledig fredag. 
Förutom allt detta så har vår älskade Sandra bestämt sig för att anta ett erbjudande om nytt jobb på ICA:s huvudkontor. Mammahjärtat sväller av stolthet. Jag är stolt över båda mina barn som är så duktiga och arbetsvilliga. 









Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysig ledig dag!

Tack ❤️

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback