Söndag...

I dag har jag varit piggare. Vaknade vid sju och tänkte att vi skulle ut och gå. Då börjar det regna! Jag gjorde frukost och började äta, då spricker det upp och sedan regnade det inte mer idag. Det blev ingen promenad idag! Jag målade färdigt utemöblerna och Stefan målade det vita på garaget. På eftermiddagen hämtade jag medicin åt mamma på apoteket, handlade på Coop och hämtade mamma för middag hos oss.
Jag bjöd på Torskpanna med fänkål och morot. Potatis och sallad till det.
Ikväll har vi tittat på Mästarnas Mästare och Inför Mello. Imorgon är det måndag och arbetsdag igen!

                               

                               Bordet för

Och efter

 

 

God Torskpanna

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att ni var piggare i dag!
Och vad fint bordet blev - och god maten ser ut!

Kram!

Postat av: Marianne

Ja, det blev fint till soffan :)
Maten var jättegod!
Har i matlådan idag också.
Kram

2013-05-13 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback