Måndag..,.

Jobbade som vanligt. Efter jobbet åkte jag till Kapp Ahl och köpte ett par shorts och en t-shirt. När jag skulle betala upptäckte jag att mitt vanliga Master Card inte låg i plånboken. jag hade glömt det i min andra jackficka. Som tur var hade jag mitt Visa kort med mig. Drog det i stället och fick till svar Medges ej! Va! Jag vet ju att jag har tillräckligt med pengar på kontot! Nu blev jag lite skraj. Tills jag såg att kortet gick ut i februari. Jag använder nästan aldrig det kortet och hade inte märkt att det blivit för gammalt. Jag hade som tur var lite pengar och kunde betala kontant. Jag har nästan aldrig kontanter annars.
Efter en snabb handling på Maxi åkte jag hem och bytte om innan jag tog en mycket rask promenad. När jag kom hem efter en dryg timma gjorde jag sallad och en liten kycklinghalva till middag. Satte mig i uterummet och åt framför TV:n. Stefan kom från gymmet kl. åtta.
Vi tittade på "Det blir bättre" som handlade om Ken Ring.
Nu är det dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback