Måndag och kort vecka!

 Den här veckan jobbar jag bara måndag, tisdag och halva onsdagen
Jag hade tänkt att jag skulle promenera till jobbet idag men mina ben var så trötta efter helgens motion och trädgårdsarbete. Det blev bilen i alla fall. 
För första gången på länge hade jag en stor diff vid månadsavstämningen på ett av företagen så halva dagen har gått åt till att försöka hitta felet. Hann inte klart idag så det är bara att fortsätta i morgon. 
När jag kom hem körde jag lite arm och magträning innan Stefan kom hem. Till middag skulle jag göra iordning rester av fiskgrytan vi åt i lördags men det visar sig att Stefan tagit fel matlåda med sig och ätit upp grytan till lunch. Det blev till att plocka ihop lite andra rester. Vi kunde sitta i uterummet och äta. Det har varit otroligt varmt idag. 
Ikväll har vi tittat på Rene Nybergs program Det blir bättre. Jag har slappat och Stefan har jobbat lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback