Konstig lördag

Igår var vi så trötta. Det var ju ingen brakfest kvällen innan. Jag drack 1 glas vin och det blev inte speciellt sent. I och för sig sov vi lite halvdåligt på natten. Det var varmt och klibbigt. Men det händer ju då och då att man sover illa men inte sjutton har jag varit så trött dagen efter som jag var igår. Hela förmiddag var vi håglösa och gäspade hela tiden. Till slut gav vi upp och gick och lade oss på sängarna. Vi sov en timme. Efter det lyckades vi komma igång lite i alla fall. Jag rensade ogräs och började måla om utemöbler. Stefan rensade i garaget och snyggade till på garageuppfarten. Vi lyckade hålla oss vakna hela kvällen. Vi tittade på vår inspelning av Let's Dance.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härliga rabarber!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback