Fredag och "Bloggträff"

Igår hämtade vi Melker på fritids. Vi åkte till Maxi och handlade inför kvällens middag. Sex tjejer och jag (tanten) var alla på Maggan Graafs senaste bloggträff. Nu hade vi lyckats enas om ett datum för middag. Svårare var det att enas om restaurang. Till slut bestämde vi att vi skulle ses hos mig.
Det blev en trevlig kväll med mycket skratt och mycket prat. Mycket trevligare än om vi varit på restaurang. Set var en härlig kväll och vi kunde sitta i uterummet hela kvällen. Jag är glad att jag lät mig övertalas att vara med. Från början ville jag inte. Kände mig som en tant bland de yngre tjejerna. Men dom tyckte att jag självklart skulle med!
När alla gått hem var Stefan gullig och diskade allt som inte fick plats i maskinen. Jag torkade och plockade undan. Strax före tolv var vi klara och kom i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback