Stads-& osteopatbesök

I går på torsdagen hade jag tid hos Osteopsten inne i stan. I o m att Stefan var borta och jag inte hittar i stan så var det tänkt att jag skulle åka kommunalt. Jag hade tid 9,10 så jag skulle få åka rätt tidigt. Men så erbjöd sig Sandra att köra mig in. Vilket jag blev jätteglad för. Barnen var lediga från skolan så de följde också med. Medan jag var hos Osteopaten strosade det runt i omgivningen och gick och fikade. När jag var klar handlade vi på Cajsa Warg som ligger i samma hus som Osteopaten. När vi handlat fikade vi där. Solen sken och utanför butiken var det skönt att sitta mot väggen. På väg hem stannade vi på Stinsen. Mathilda hade presentkort på HM som hon ville handla för. När jag kom hem åt jag lunch. Jag gjorde löner åt Nicke och Sandra och deras anställda. Kvart i fem hämtade jag upp Sandra och vi åkte till Uppsala och Kör för alla. Vi hann gå igenom de flesta låtarna helt för första gången vilket kändes bra. På hemvägen stannade vi till på Coop. När jag kom hem tittade jag på Mästerkockarna som jag spelat in.

Mys utanför Cajsa Warg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback