Barnvakt och kalas

I tisdags efter jobbet åkte jag direkt hem till Åströms. Sandra och Micke jobbade sent och jag skulle vara med barnen. Mathilda var dålig och höll sig mest i sitt rum och Melker tittade på TV tills det var sängdags. Det var med andra ord inte så betungande. Sandra och Micke kom strax efter 22 och jag åkte hem. I onsdags kväll efter jobbet var det dags att gå och gratta A-M som fyllde år. Birgitta kom och hämtade mig vid sextiden och vi gick över till A-M. Birgitta hade varit snäll och
ordnat presenten från oss. Vi var först på plats. Senare droppade lite fler vänner och släktingar in. Vi bjöds på fika och gott bröd. Jag bröt upp strax före nio. Tittade på David Hellenius nya program "Helt sjukt" innan jag gick till sängs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback