Veckan som gick.

Lördag efter vi kom hem tog vi hand om all tvätt och pysslade i trädgården efter att Inger och Sara åkt. På söndagen cyklade vi ut till Sandra, Nicklas och Max. Vi fikade och Max och jag lekte. När Nicklas och Max åkte för att titta på Monstertruckar cyklade Stefan och jag hem igen.
I måndags morse åkte Stefan på jobbresa till Varberg och Alingsås bl.a. Jag jobbade. Blev firad på jobbet fast jag smet iväg. Det hade jag inte väntat mig. Jag trodde nog inte att det var så många som visste att jag fyllt år. En fin bukett och presentkort på restaurang Båthuset fick jag.
Tisdag började jag dagen med 30 min gång på löpbandet. På kvällen var jag och åt middag med mamma. Sill, potatis, gräddfil och gräslök. Somrigt och gott. Måndag och tisdag bjöd inte på någon vidare värme. 14 grader kändes kallt efter Cypern.
Onsdag morgon gick jag 35 min på löpbandet. Vi jobbade halv dag. Efter jobbet åkte jag direkt till Maxi och handlade inför kalaset för grannar och de ur familjen som inte var med på Cypern.
Efter handlingen hann jag med att städa båda toaletterna innan det var dags att åka till Veronica på Salong Längtan. Jag fick prova en ny ansiktsbehandling. Jätteskönt var det.
När jag kom hem igen hade Stefan kommit hem från sin resa. Vi åt middag innan jag påbörjade smörgåstårtan till torsdagen. Stefan dammsög och plockade undan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback