Fredag och pappa är inte bättre

Idag jobbade jag till 13,15. Solen lyckades tränga igenom en stund. Jag åkte bara förbi hemma innan Stefan och jag åkte vidare till Ärlinghem och pappa. Mamma hade varit där sedan 10. Pappa hade suttit uppen en stund på förmiddagen men han orkar inte. Han rosslar fruktansvärt mycket och orkar inte hosta upp det. Han är så svag lilla pappa. Stefan åkte och fixade det konstigay lysröret. Efter det åkte han hem. Mamma och jag gick och tog lite kaffe. Pappa bara sov och snurrade runt i sängen. Sköterskan och doktorn var inne flera gånger. Han fick sprutor med vätskedrivande medicin och kortison för att bli av med slemmet. Det verkade dock inte ha någon större effekt. Mamma och jag stannade till klockan tre. Då sov han igen. Jag körde hem mamma och åkte sedan hem till Stefan.
Jag gjorde pannbiff med gräddsky och potatis till middag.
På kvällen tittade vi på -På spåret och efter det såg vi filmen Himlen är oskyldigt blå. Under tiden bloggade jag igen lite. Det blev sent isäng igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback