En härlig helg...

Efter en trist början på veckan så fick vi en mycket trevlig helg som avslut. Mamma och Inger kom och åt middag med oss på fredagkvällen. Dom sov över. På lördagen kom min kusin Barbro och hennes man Ulf på fika. Vi hade inte setts på många år innan dess. Det blev en trevlig stund och det kändes inte som om det var så länge sedan. Efter det gick vi ner till Åströms där vi var bjudna på middag. Åsa och hennes barn var också där så Inget fick träffa sina barnbarn. Även Sandra, Nicklas och Max kom. Det blev en trevlig familjemiddag. Mamma och Inger sov över en natt till. På söndag förmiddag åkte vi alla ut till Nicklas, Sandra och Max. Barnen åkte fyrhjuling. Det var perfekt vinterväder. -5 och strålande sol. Vi bjöds på lunch innan det var dags för mig att köra min kära syster till Arlanda. Hennes veckolånga besök var slut. Vart tog veckan vägen? Stefan och Nicklas åkte på bio i Kista och jag åkte hem och pysslade. Stefan köpte med sig mat hem från food courten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback