Uggla på Hamburger Börs

Idag på eftermiddagen var jag, Nicklas, Sandra och Stefan och såg Kung Uggla på Hamburger Börs. Det var lite stökigt innan vi kom iväg. Lilleskrutt Max ville inte att Mamma och Pappa skulle åka ifrån honom. Det löste sig till slut och vi kom i väg. Vi parkerade i Gallerian och gick till Börsen. Vi fick ett bra bord med bra sikt mot scenen. Maten kom in, ryggbiff med pommes och sallad. Gott men min bit var lite senig och fet. Till kaffet blev det vanilj pannacotta med bär. Showen var ok, men den förra vi var på var bättre. Han avslutade dock stämningsfullt med Jag och min far. Efteråt gick vi en vända i Gallerian. Vi tittade lite i affärer, såg choklad som nästan gjorde att jag ville börja äta godis igen ;) och tog en fika på Edelweiss innan vi åkte hemåt.
Ikväll har jag tvättat, strukit och tittat på Melodifestivalen. I morgon blir det middag med barnen. Mysigt

 

Ryggbiff med kryddsmör, pommes och grönsallad

Vaniljpannacotta med bär/frukt

Mmmmm.....choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback