Hemresedag

I morse hade ställt mobillarmet på halvåtta. Efter frukost var det dags för det sedvanliga sista doppet. På Cypern brukar vi hinna ta ett dopp i havet men här var det lite för långt till havet så det fick bli poolen bara. Klockan nio var det redan +28 i luften. Sedan var det dags att duscha och göra sig i ordning. Packa det sista och ta sig till receptionen och checka ut. 10,30 gick bussen till flyget. När vi checkat in bagaget gick vi till Burger King och tog en hamburgare. Flyget var ca 30 min sent. 16,45 var vi åter på Svensk mark. Vilken kontrast mot morgonens väder! Här var det +10 och regn! Som vanligt kom min väska bland de sista. Stefans kom bland de första! Vi möttes av Sandra, Melker och Mathilda. Trevligt. Sandra hade varit gullig och handlat det viktigaste åt oss också. Dom släppte av oss hemma. Det första vi gjorde var att brygga kaffe i en riktig bryggare. Vi gick igenom posthögen och packade upp. I kväll har jag börjat tvätta och tittat på Körslaget. Det blir nog tidigt i säng. Vi har ju varit en timme tidigare under en vecka.

Sista frukosten på balkongen

 

 

Stefans sista dopp

 
Och mitt sista dopp
I väntan på bussen

En sista Turkisk ;) måltid

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback