Tomas Ledin

I går morse kom Stefans syster Britt-Marie och hennes man Bosse upp från Mjölby. Vi fikade och åt en macka innan det var dags att göra sig i ordning och åka in mot stan.

Det gick snabbt och smidigt och vi parkerade på stora parkeringen vid Grönan. På Cirkus fick vi vänta en liten stund innan vi släpptes in. Vi hade bokat med mat och fick sitta på parkett.

Maten kom in snabbt och smidigt.

Helstekt Fläskfilé med potatiskaka och god vinsås.

Till dessert serverades chokladkaka med grädde, jordgubbe och citrusklyftor. Gott!

Vi satt längst in vid ett bord och min sikt var ganska skymd.  Det var svårt att få till någon bra bild på det som hände på scenen.

Jag är inget stort Ledin fan. Men det var riktigt bra! Mest imponerande var scenografin. Otroligt läckert. Ena stunden satt dom mitt i ett sommarlandskap som gick från dagsljus till kväll med fullmåne. Sedan sjöng Ledin framför en hel symfoniporkester och man kunde ha svurit på att dom satt på scenen och spelade, men det var bara film. Jättebra gjort.

Vi femtiden var det slut och vi tog oss tillbaka mot bilen.

Hemma satt vi mest och pratade resten av kvällen. Jag bjöd på paj och sallad som kvällsmat.

 
Vi fick en fin blomma och en fin blå skål av B-M och Bosse

 

 

Stockholm i solnedgång. Otroligt vackert!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att det var så bra!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback