Söndag 21 okt

I dag blev en bra dag. Jag strosade runt i morgonrock till efter lunch. Stefan fixade lite med dammen. Jag rensade i uterummet. Sedan åkte vi till Maxi och handlade mat. Handlade orkidejord på Plantagen och åkte hem och fikade. Strax före fem gick vi ner till fam. Åström för att äta familjemiddag. Vi kom samtidigt som Nicklas och Max. Strax efteråt kom även Sandra Ö. Sandra Å och Mathilda hjälptes åt att laga maten. Vi fick Kycklingfile panerad med bl.a. Bröd och parmesan. Pasta och tomatsås. Jättegott. Till dessert fick vi färska bär med grädd/kesella.
Mysigt att träffa barn och barnbarn. I kväll har vitittat på Moreus med flera, Solsidan och Hellenius hörna ( som vi spelade in). Mitt hjärta har hållit sig ganska lugnt idag. Och det är jag oerhört tacksam för.
I morgon är det arbetsdag igen.

Melker har dukat fint med ljus på bordet och skrivit placeringskort.

Den goda maten som Mathilda och Sandra lagat. Mathilda fixade kycklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback