Skön söndag....

Jag vaknade strax före halv åtta i morse. Jag gick upp och gjorde mig färdig. Under tiden vaknade även Stefan och vi gjorde iordning frukost. B-M och Bosse kom upp medan vi höll på och dukade fram.
Vi tog en lång härlig frukost.
När vi plockat undan och gjort oss färdiga tog vi en sväng ner till Steninge innan B-M och Bosse tackade för sig och åkte hemåt.
Stefan och jag stannade till på Coop och handlade innan vi återvände hem. Stefan fixade med diskmaskinen medan jag bäddade om i alla sängar, tvättade och hängde tvätt.
 
Resten av dagen har vi pysslat lite här hemma och tagit det ganska lugnt.
Till middag åt vi oxrullader som jag gjorde redan i fredags. 
Riktigt gott var det.
I kväll blir det Moreus med mera, Solsidan och Hellenius Hörna (som vi spelar in).
Det blir nog en tidig kväll. Jag längtar efter mina barnbarn och barn (såklart) och hade velat träffa dem i dag men jag orkade inte dra iväg. Vi får ta igen det nästa helg forhoppningsvis.
I morgon efter jobbet ska jag till Salong Guldkammen och klippa mig.
 
Oxrullader enligt Björn Ferrys recept.
 
Det mysigaste med den hä årstiden är att man tänder ljus inne och myser. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en härlig dag!
Vi saknar er oxå - och Mathilda frågade när vi stod och gjorde middag om vi inte kunde ringa er och fråga om ni ville komma och äta. Hon älskar våra söndagsmiddagar...

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback