Tisdag 6 november 2012

En vanlig arbetsdag. Mamma kvar på sjukhuset. Hon har fortfarande lite ont bröstet. Hon har fått hög feber. När jag pratade med henne trodde jag först att hon grät men hon frös så att hon skallrade tänder. Jag frågade om hon inte bett om en extra filt. Jag har tre stycken svarade hon. Själv har jag ont i mitt revben. Speciellt när jag lägger mig på kvällen. På kvällen kom Sandra och barnen hit. Dom skulle sova här för att Sandra behövde åka tidigt nästa morgon. Melker hade gjort en fin tavla till oss för att vi varit gifta så länge. att vi har bröllopsdag i maj spelar ju ingen roll. Dom han nästan bara fika innan det var dags att gå till sängs. Dom sov i våra sängar medan jag sov i gästrummet. Stefan sov i Tyskland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback