Tisdag 13 november 2012

När jag vaknade på morgonen kände jag nästan ingenting av halsen. Lite tjockt bara. Snorande var helt borta. Märkligt! Inte var jag ledsen för det direkt. Det var rätt kallt på morgonen och jag funderade på hur det skulle gå med planteringen av växterna framför entren. Solen sken så det hann tina tills jag började med det efter fikarasten. Nu ser det lite snyggare ut med lite höstigare växter. Efter jobbet åkte jag hem och vilade en stund. Jag kände mig lite illamående men det gick över efter att jag ätit yoghurt och en macka. Vid halv åtta gick jag lite lugnt på löpbandet i 45 min. Sedan blev det en ganska tidig sänggång. Låg och läste en stund. Stefan var i Oslo så jag skickade godnattpuss på wf.

Uppfräschade krukor vid entren. En sockertoppsgran med rosa/lila ljung runt om. Det kul att vi får så mycket kommentarer om att det ser trevligt ut efter att vi började ha blommor och på vinter ljuslyktor utanför entren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback