Onsdagen 21 november 2012

Vår älskade sons födelsedag. 1977 föddes han på Löwenströmska sjukhuset. En perfekt liten bebis. 3450 g tung och 48 cm lång. Mycket mörkt hår hade han. Han var så fin och snabb. Jag skrevs in på BB kl. 05,15 och 06,36 var han född. Sedan blev han ju snabb i Dragracing också.
Pga. jobb och att barnen är trötta på kvällarna så valde vi att inte fira i kväll. Han firastill helgen i stället.
Jag hade mina syjuntedamer här. Dom droppade in runt 19. Sedan blev det en massa pratande och ätande.
Något handarbete ägnade vi oss som vanligt inte åt. Det var länge sedan vi gjorde det.
Strax före 23 hade damerna gått/åkte hem. Stefan var snäll och diskade efter oss och jag plockade undan inna vi gick och lade oss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback