Onsdag 31 oktober 2012

Jag jobbade som vanligt. Efter jobbet åkte jag ut till Max och Sandra. Sandra behövde åka och jobba en stund. Hon har ju vabat nu mär Max har vattkoppor. Max och jag åt våfflor med sylt och grädde till middag. Sedan blev det lek och bus för hela slanten. När jag kom var han lite trött men det gick över. Vi jagade varandra så jag blev alldeles slut och slängde mig på soffan. Max kom efter och råkade köra knä eller fot i mina revben. Sen lugnade vi ner oss, satte oss i soffan och tittade på TV. Då var han på gränsen till att somna men så kom mamma Sandra hem och det blev full fart på honom igen. Strax före nio åkte jag hem. Jag började packa inför Dalaresan. Vid tio kom Stefan hem från Holland. Sedan var det bara att hoppa i säng för att orka med torsdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback