Funky Kidz mm

I dag har vi varit på Stockholmsmässan i Älvsjö där Mathilda har uppträtt med Funky Kidz.
Hon var jätteduktig och man böir så stolt över henne.  Mathilda som först står lite bakom dom andra men sedan kliver framoch står längst fram.
Jättekul att se alla barnen.
Efter det åkte vi till Ulriksdal där vi fikade och tittade på alla fina blommor. Jag tog först två Tomatplantor som jag tänkte köpa och Mathilda tog en gurkplanta men det var så lång kö i kassan att vi ställde tillbaka dom igen.
Men i morse trodde jag först inte att jag skulle kunna åka. Mamma ringde och mådde inte så bra. Jag frågade om hon kunde ringa Eva och höra om hon kunde komma och det kunde hon. Skönt.
När vi kom hem från Ulriksdal var jag bara hem och vände. Sedan åkte jag och handlade lite och åkte hem till mamma. Jag fixade middag. Hon önskade sig Falukorv och potatismos. Inte den lyxigaste maten en lördagkväll kanske men det var vad hon ville ha. Jag lyxade till det lite med goda grönsaker till.
Strax före åtta var jag hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vad är det med Britt, tillfälligt!

2012-05-08 @ 04:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback