Tredje gången gillt....

Nu har vi firat Mathilda för tredje gången. I alla fall var det ju nästan firande av henne igår också.
På förmiddagen åkte mamma och jag till Sollentuna Centrum och Lagerhaus. Jag hade sett att dom har den typ av kakfat i tre våningar som Sandra önskat sig. Hon fyller ju nästa fredag. Då kan inte mamma vara med och fira så hon köpte ett kakfat och gav det till Sandra idag istället.
Vi hann äta en snabb lunch i Sollentuna C innan vi fick hasta hem för att hinna till Mathildas släktkalas kl. 14.
Vi hann precis!
Strax efter oss kom även Mathildas farmor och farfar, Sandra, Nicklas och Max.
Mathilda fick ytterligare en present av oss. Grafittinagellack. Sandra Ö målade Mathildas naglar i alla möjliga mönster med det.
Vi bjöds på kaffe med kakor, bullar och lila tårta. Smarrigt.
Efter två timmar skjutsade jag hem mamma innan jag åkte hem till mig igen.
Så har ytterligare en helg rusat förbi i rasande tempo. I morgon är det återigen dags att arbeta. Hel vecka dessutom.
Sandras nya kakfat fyllt med: Semmelmacaroner, Kolasnittar och kanelbullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback