Tisdag, arbetsdag...

I morse bad jag att om telefonen ringer när jag ska äta frukost så hoppas jag att det är goda nyheter. Sandra uppfyllde min önskan. Det blev en bra början på dagen! Det är fortfarande väldigt kallt på morgonen men strålande sol. I morse var det drygt 8 minus! Mamma är fortfarande kvar på Danderyd. Hon gjorde arbetsprov idag och doktorn var inte nöjd. I morgon blir det förmodligen Isotop röntgen och ev. ballongvidgning. I kväll har jag mest slappat. Byggt lite på det stora 1000-bitars puzzel som Mathilda började på förra lördagen. Jag tittade på sista delen av Mot alla odds. Trist att det är slut nu. Det har varit kul att följa deras färd tvärs över Afrika. I morgon är det onsdag och Lottodragning. Jag håller som vanligt tummarna för vinst. Och som vanligt lär det inte bli någon. Nu säger jag god natt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är glad över att jag kunde ge dig positiva nyheter - och jag känner mig oxå lättad!



Jag hoppas att dragningen gick bra idag!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback