Sandra fyller år....

I dag fyller min förstfödda år. Hela 38 sådana. Det är ju inte klokt!
Grattis älskade dotter!
Efter jobbet idag åkte jag till Mamma. Eva var redan där. Jag bjöds på kaffe och en liten Napoleonbakelse.
Lite senare kom även Kimmen och lilla Madison dit.
Vid fyratiden åkte jag hem. Slappade lite, byggde lite puzzel och lyssnade på ljudbok innan det var dags att gå ner till fam. Åström. Sandra ska ha sitt kalas på söndag. Eftersom Stefan inte hunnit hem ännu så var det bara jag som bjöds på middag. God fläskfile under italienskt täcke, klyftpotatis och god sås. Därefter kaffe med baskermuffins :)
Strax efter åtta gick jag hem igen.
Sandra, Nicklas och Max kom förbi en snabbis för att låna min blodtrycksmätare. Max hann köra lite med bilarna innan de åkte hem.
I morgon ska Sandra och jag åka in till stan och gå på kurs på Medborgarskolan. Vi ska lära oss att baka Macarons.
Spännande.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för att du kom och firade mig - och tack för att du ville hänga med idag!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback