Lekt...

Nu är familjen E-Ö tillbaka på svensk mark igen. Skönt att ha alla hemma och i närheten igen. Jag blev utbjuden på fika efter jobbet och det ville jag ju inte tacka nej till. Max hade pratat om oss de senaste dagarna och det är kul att höra. Jag fick se lite foton från deras fantastiska resa i Dubai. Kul. Sedan lekte Max och jag i hans sandlåda. Efter två timmar åkte jag hem. Nu väntar jag på Stefan som varit på begravning i Vårgårda. Det var hans arbetskamrat och tänkta medresenär på resan till taipei för ett par veckor sedan som allt för tidigt somnat in efter många års kamp mot cancern. Jag är trött som sjutton. Jag hade av någon anledning svårt att somna i går kväll.

Här Max i en lite större sandlåda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback