Söndagen 15 juli

Jag sov gott hela natten och vaknade utvilad.
Efter en låååång och mysig frukost begav vi oss ut på stan. Jag behövde köpa mig en jacka då jag åkt ifrån min hemma.
Vi åkte till modehuset och tittade i affärerna. Det var inte direkt trångt i butikerna trots det halvdana vädret.
Vi gick runt och tittade och på en butik som hette Cassels hittade jag en perfekt sommarjacka som står emot även regn. Nedsatt från 599 till 399. Perfekt!
Jag hittade även ett par jeans som var nersatta.
Efter en stund åkte vi upp till restaurangen och åt lunch. Bakad potatis med räkröra. Gott.
Vi hann sedan med Stadium, där jag köpte ett par knallblå barnbyxor som passade mig perfekt.
Och till sist handlade vi middagsmat på City Gross innan vi återvände hem till Inger igen.
Vi fikade på uteplatsen då det var uppehåll för tillfället.
Senare tog jag, Stefan, Inger och Sara en timmes promenad. Solen sken men det blåste halv storm. 
Till middag gjorde vi en stor härlig kycklingsallad
Vi började förbereda packningen inför nästa dag då vår Skåneresa skulle inledas. Jag började känna av min hals och den natten halvsatt jag och sov i några timmar. Riktigt jobbigt.
 
Fika på uteplatsen efter shoppingen. Strax efter började det regna.
Lilla mamma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback