Onsdag 11 juli

Vaknade efter en orolig natt.
Bestämde mig för att ta det mycket lugnt med vad jag åt under dagen.
Till frukost blev det bara en smoothie på laktosfri yoghurt med blåbär. Till det en kopp te.
Till lunch åt jag en omelett på två ägg och lite grädde och två coktailtomater.
Inget kaffe alls under hela dagen.
Vi tog en skön promenad i fårhagen innan middagen.
Till middag åt jag lite ungsbakad lax med pressad potatis och lite romsås. En Top Hat strut till efterrätt.
Jag var hemma i stort sett hela dagen och kvällen förutom promenaden. Jag tvättade och hängde tvätt. Småpysslade lite, det var allt. Stefan åkte en tur till sopstation.
 
Vi gick till sängs ganska tidigt för att komma upp i tid. Vi skulle vara hos Sandra och Nicklas före 07,00.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback