Så var helgen över igen...

I torsdags började kören igen. Så kul. Eftersom Stefan var i Holland och Sandra på möte med jobbet sp fick jag åka ensam. Men... så när jag satt i bilen ringde Sandra och sa att hon skulle ta ett tåg från Centralen och komma dit. Åh vad jag blev glad.
Det var var så kul att vara igång igen. Vi fick veta att vi kommer att få sjunga med Plura och förmodligen Babben på hovet. Eventuellt blir det fler artister men ingen mer var klar. Det var roliga låtar vi fick börja med. Det blir nog en rolig termin.
Fredag efter jobbet hämtade jag mamma och vi åkte till Ikea i Uppsala. Vi småhandlade lite. Sedan gick vi in på Coop och handlade mat till middagen.
En liten räkbakelse till förrätt. Fläskkotlett till huvudrätt. Vi åkte hem och åt middag och tittade på TV tills Stefan kom hem vid 22-tiden. Mamma sov kvar.
På lördagen efter frukost åkte vi till ishallen och tittade på när Sandra, Micke och barnen åkte skridskor. Efter det lämnade vi av mamma hemma innan vi åkte hem.
En lite suddig bild på Familjen på hal is.
Vid tvåtiden gick vi ner till Sandra och barnen som var ensamma. Stefan fixade elen i deras kök. Vi åt middag tillsammans och spelade Retro innan vi gick hem igen.
Sandra bjöd på goda hembakade semlor.
I dag har vi varit i Sigtuna med Sandra, Mathilda, Melker, Nicklas, Sandra och Max. Och så Roxy deras lånehund förstås.
Det var mycket folk ute på isen som åkte skridskor eller gick. Vi gick ett varv innan vi gick upp i stan och gick till Valvet och åt lite lunch. En riktigt mysig eftermiddag blev det.
Efter att vi lämnat av Sandra, Mathilda och barnen hemma åkte vi vidare till Eurostop där Stefan skulle titta på skridskor men vi hittade inga.
sandra och Mathila
Sandra gör en snöängel på isen.
Bild lånad av Sandra
också lånad av Sandra
Eftermiddagen gick åt till at stryka skjortor och blusar. Medan jag gjorde det åkte Stefan och tvättade och tankade min bil.
Resten av kvällen blev det TV-tittande.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev ju en mycket trevlig helg :)



Kram!

Postat av: Marianne

Ja, jag älskar såna här helger. Puss och Kram

2012-01-29 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback