I backspegeln......

Mitt 2011 i bild
Vi hade otroligt mycket snö. På taket låg ca 50-60 cm snö.
Februari
Vi bygger nya garderober i sovrummet
Allt på plats
Även tvättstugan fick ett lyft
Mars
Vi åkte till Kungsberget med familjen Åström och deras vän Marianne och hennes son Tiger.
Mars
Snön håller oss i sitt grepp. Vi väntar på att den ska försvinna så att vi kan påbörja uterummets renovering.
April
Äntligen kan arbetet starta. Stefan gräver ut grunden som skall gjutas i betong och kläs med klinkers.
Påsken firades med lunch i solen utomhus.
Vi var på loppis på Siggesta
Maj
Sandra och jag har mor/dotterhelg i Stockholm
Kören hade konsert på Cirkus. Gästartister var Martin Stenmark och Tina Lejonberg
Juni
Vi, barnen med familjer och Mickes pappa Hasse var i Göteborg och Liseberg
Midsommar firade vi hos oss.
Juli
Ann-Marie, Eskil, Stefan och jag är med vid inspelningen av Sommarkväll med Lotta Bromé.
Gäster är Pernilla Andersson, Carolina Gynning och Richard Wolff
Britt-Marie och Bosse var på besök. Vi hann med Rosersbergs Slott, Livrustkammaren och Sigtuna.
I Sigtuna bakar Stefan bröd som på Vikingatiden.
Britt-Marie, Stefan och Bosse utanför slottet.
Mamma, Stefan och jag besökte Inger i Kalmar. Vi tog en tredagarstur till Österlen.
Vi bodde två nätter på Talldunges B&B i Brösarp
Augusti
Vi besökte Stegeborgs fästning på väg ner till Bestorp och Kerstins födelsedagsfirande
Kerstin fyllde 81 och som vanligt samlades släkten för att fira henne.
Vi besökte Gröna Lund med familjen Åström.
September
Nicklas deltar i ett mopperace och vi tittar på.
Vi är på vår tradionsenliga höstresa. I år gick den till Rhodos.
Sandra och Micke påbörjar renovering av köket. Sandra och jag tapetserar. Micke, Nicklas, Stefan, Mickes pappa sätter upp inredningen.
Oktober
Vi kommer äntligen iväg på Spökvandringen som jag fick som julklapp 2010.
Tidig Halloweenfest hos Åströms
November
Sandra och jag är med i #Kjell5000. En dokumentär om Facebook. Den visas på SVT Play.
November
Nicklas kör Gotland Grand National. Sandra, Max, Stefan och jag är med och hejar.
Nästa etapp i Kjell5000 är Kjelldagen. Vi är med och drejar och sjunger för första gången karaoke.
Sandra, Mathilda och jag åker till London och shoppar.
December
Kör för alla deltar för andra året i Gränby Centrums Julkörskamp. Förra året vann vi. I år blev vi 3:a
Kören hade besök av Oskar Linnros. Vi sjöng hans Genom Eld för och med honom.
Sara, jag, Stefan, Mamma och Inger träffas på Gränsö Slott och äter julbord.
Vi går och ser Spamalot på Oscars. Hysteriskt rolig.
Den första snön som ligger kvar kommer. Det blev dock bara ett par dagar.
Julafton firas hos Sandra, Nicklas och Max. Sandra, Micke, Mathilda och Melker är med. Även Sandras mamma Birgitta och hennes man Roger är där.
På juldagen åker vi till Huskvarna och Iffe och Kerstin. På vägen hem igen två dagar senare är det +7 och sol. Det ser mer ut som en vårdag.
I melladagarna tar vi med oss barnen och åker till Livrustkammaren.
Efteråt äter vi pizza på restaurang.
Nyårsafton firade vi hemma i lugn och ro. Mamma som var ensam hemma firade med oss.
Mitt 2011 har varit ett bra år. Detta är bara ett axplock av vad jag gjort.
Jag ser fram emot ett lika bra 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback