Lugn söndag

Det blev en lugn söndag.
Stefan hämtades kl. 10. Jag plockade undan efter frukost och satte mig sedan och surfade runt lite på nätet. Hittade ett recept på Tekakor som jag blev sugen på att baka.
Det blev en tur till Coop för att komplettera lite.
Först gjorde jag en gryta. I dag igen, fast nu på högrev. I dag blev det lite mer likt bilden i receptet. Men jag fick koka den mer än dubbelt så lång tid som det stod i receptet.
Den blev god.
Tidningen
Min gryta
Medan grytan puttrade på spisen satte jag degen till tekakorna.
Nu är dom färdiggräddade och jag ska ta hand om all disk och sedan sätta mig och läsa och titta på TV resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en härlig söndag - och ser ut som god gryta och goda tekakor!



Puss!

Postat av: Josefina

Mums, tekakor, en klassiker! Kul idé att laga mat efter ett recept och försöka få det att se likadant ut! :) Måste jag testa. Hej från Josse, Sandras nätkompis.

2012-02-05 @ 22:44:33
URL: http://lumumma.rummet.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback