Mammakväll

I går kväll efter jobbet åkte jag och handlade åt mamma. Jag handlade även mat till middag som jag lagade till åt oss. Kyckling med soltorkade tomater, babyspenat och creme fraiche.
 
När vi ätit satte jag ihop hennes plastgran och satte i ljusen. Klä den skulle hon göra idag. Stefan kom dit efter sitt spinningpass. Vi tittade på Bonde söker fru innan vi åkte hem.
 
Mamma har varit lite skröplig ett tag nu och drabbats av balanssvårigheter. Värst är det på morgon då hon måste hålla sig i väggarna när hon går. Det är inte bra. Vi vet inte om det beror på den nya medicinen hon fick sist hon var inlagd på Danderyd.
 
Enligt Fass är det en biverkan som 1 av 100 kan drabbas av.
Vi får hoppas att det blir bättre snart. Så att hon får känna sig lite piggare igen.
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas din mamma blir av med yrseln låter inte alls bra! Och ibland finns inte alla biverkningar dokumenterade och ibland kan det bli nya i kombo med andra mediciner .

Svar: Tack, det har blivit bättre och hon har ändrat lite bland medicinerna.
Marianne

2012-12-16 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback