Inget speciellt

..har hänt under måndagen.
På jobbet var jag iväg och köpte en massa chokladkartonger som jag  sedan fick slå in. Dom ska delas ut till kunder. Efter jobbet åkte jag till Jysk där jag köpte nya sängkappor. Min gamla krympte med över 10 cm på längden när jag tvättade den.
När jag kom hem gick jag på löpbandet i 45 min medan jag tittade TV. En stund med Nobelprisutdelningen och en stund av Fråga Doktorn.
Sedan blev det middag. Rester av ugnsbakad korv med potatismos. Resten av kvällen plockade jag med lite av varje innan jag satte mig och tittade en stund på Nobelmiddagen igen. Bloggade lite och läste andra bloggar.
Kom i säng vid 23. Jag läste en liten stund innan jag släckte och somnade ganska snabbt. 
 
En liten del av chokladkartongerna jag slagit in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback