Mulle Meck och Mickes födelsedag

På torsdag morgon åkte vi ut till Sandra och Nicklas. Vi skulle ha Max under dagen då dom jobbade.
Max vaknade redan innan mamma och pappa åkt. Vi satt i soffan och myste ett tag och lekte med kattungarna innan vi åt frukost.
Kattungarna Sonja och Siw
 
 
 
Sedan packade vi in oss i bilen och åkte för att hämta upp Sandra och Melker. Vi åkte till Solna och Mulle Meck parken. Där fanns en massa roliga hus och bilar som Max gillade.
Jag tog en massa kort som jag inte vet vart dom tog vägen. Dom finns i alla fall inte på minneskortet eller i kameran. 
Jag lånar lite bilder från Sandra:
 
 
 
 
Efter Mulle Meck stannade vi till på Stinsen för att äta lunch. Sedan åkte vi hemåt.
Vi lämnade av Melker och Sandra hemma hos dem och åkte hem med Max. Han var supertrött och vi kom inte många meter innan han somnade.
Vid halv fyra kom Mamma Sandra hem. Max sov fortfarande i sin bilbarnstol. Vi åkte hem vilade en stund och gjorde oss redo att gå ner till Åströms.
Jag gick en stund före Stefan och han åkte och hämtade upp mamma.
Jag hjälpte till att göra sallad. Snart droppade övriga gäster in och kalaset kunde börja.
Vi bjöds på grillat med tillbehör och till fikat smarrig tårta. Det var en härlig kväll och vi satt ute.
Av oss, mamma, Sandra, Nicklas och Max fick han en 12 kilos Kettelbell och en flaska vin.
(Bild lånad av Sandra)
Paketöppning, Esther, Melker och Max hjälper till (bild lånad av Sandra)
 
 
Den smarriga tårtan som Sandra hade gjort.
Mamma blir hemskjutsad av Sandra Ö i deras kebabracer :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback