Diggiloo

I lördags var vi på Diggiloo i Ulriksdals slottspark.
Vi hade tur med vädret och slapp regn. Vi var på plats vid 17 och 18 skulle det börja. Vi hade ganska bra platser på parkett.
 
Det var 10-årsjubileum, men jag tyckte inte att det märktes så mycket. Jag hade velat se en mer glamorös scen.
Föreställningen var bra, med många bra artister. 
Vi hade med oss en sallad som vi stannat och köpt ur Maxis salladsbar. Vi hade med oss lite,lite vin. Man fick visst inte dricka det där men det visste vi inte då.
Vi var hungriga och åt salladen innan det började. I pausen hade vi kaffe och varsin nybakad bulle. Jag hade bakat till mamma på förmiddagen. Jag hade lyckats ta en skittermos så kaffet var fisljummet.
Föreställningen var slut vid 22 och vi tog oss hemåt igen. Efter en kopp te blev det sängen.
 
Lite bilder från föreställningen
 
The Moniker
Mojje
 
Magnus Carlsson
 Jessica Andersson och Kristjan Lootus
Lotta Bromè och Fridha som Björn Ranelid och Sara Li
 
Charlotte Perrelli.
Dessutom medverkade Markoolio, Thomas Pettersson och en massa musiker och kör.
 
I Publiken såg vi:
Pernilla Wahlgren, Gabriel Forss, Paolo Roberto, Hanna Hedlund och säkert en massa yngre kändisar som jag inte känner igen eller vet namnet på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback