Att ta hand om Putte

När Melker är i Berlin på Semester har jag fått ansvar för Putte. Han är rätt lätt att ha att göra med. Han gör inte mycket väsen av sig och eftersom han är rätt kräsen behöver jag inte ha mat åt honom heller.

På inrådan av Sandra sjöng jag en godnattvisa för Putte och han fick låna ett gosedjur av mig. Ifall han skulle sakna Melker för mycket.

Eftersom han inte äter något fick han titta i en bok medan jag åt frukost.

Sedan bar det av till mitt jobb. 

Lite datorsittande.

Men sedan tyckte han att bilarna och flygplanen utanför var roligare.

Han hälsar till Melker att det är rätt ok att vara hemma med mormor, men vill nog att Melker kommer på lördag som det är sagt.

 


Kommentarer
Postat av: Vera

Du är ju helt klart världens bästa Puttevakt!

2012-08-15 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback