Tillbaka på jobbet igen...

Lite trögt var det allt att kliva upp så tidigt i morse.
Jag mår lite bättre. Har ingen feber i alla fall. Snorandet och hostandet kommer väl att hänga i ett tag antar jag.
Det kändes ok att jobba.
Efter jobbet åkte jag direkt till Coop och handlade lite snabbt så att vi ska ha mat till veckan.
Sedan åkte jag hem till mamma. Där hängde jag upp hennes nya köksgardiner medan jag körde den tvätt mamma lagt in i tvättmaskinen innan hon gjorde sig illa.  Plockade ihop lite grejer som jag ska köra över till henne på onsdag.
I morgon flyttas hon till Furuhöjdens rehab i Täby. Där får hon träning och tusen gånger godare mat än på Ds.
Hoppas att hon får stanna en vecka i alla fall.
När jag kom hem gjorde jag iordning matlådor till i morgon.
Nu har Stefan kommit hem från sin resa till Helsingfors. Han stack vid åtta i morse, och kom hem vid nio nu i kväll. Skönt med resor bara över dagen.
Nu ska jag titta på Schlagertjossan!
Mammas vita sommargardiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback