Kalas och kör

I onsdags efter jobbet hämtade jag mamma. Vi åkte hem till oss där jag åt lite risifrutti och slog in ett paket innan vi fortsatte ut till familjen Ekwall-Öhlin för att fira käraste svärdottern Sandra som fyllde 33 år.
Jag hade köpt en Wok till grillen åt henne.
Sandra Å, Mathilda, Melker, Sandra Ö:s  pappa Jens, Bonusmamma Yvonne, och Sandras syskon kom också.
Vi bjöds på gott "småplock" som Sandra kallade det.
I torsdags var det kördags. Det gick jättebra och vi fick sjunga två extra låtar eftersom vi hunnit repa alla låtar utan större problem.
Jag hade dock återigen oturen att få en bakom mig som sjunger både högt och falskt, före eller efter oss andra. Det är oerhört jobbigt när man inte är så säker själv.
Innan vi gick hann vi med att sjunga "Ja må hon leva" och hurra för fröken Caroline. Hon fyller 40 år på påskafton och vi har påsklov nu så vi fick ta det lite i förväg.

Kommentarer
Postat av: Sandra Ö

Såå himlans bra! Nu blir det ännu mer matlagning ute i sommar, inte bara köttet på grillen :) Lovely! Kramkram

2012-04-03 @ 00:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback