Skulle ju...

...ha fortsatt mina minnesanteckningar från Rhodosresan. Men jag har inte hunnit.
I  går morse vaknade jag redan 06,40. Jag somnade snabbt kvällen innan och var pigg när jag vaknade. Tog en sväng förbi Coop innan jag åkte till mamma och pappa för att fika. Det var ju nästan 2 veckor sedan vi sågs senast.
Efter det åkte jag hem och parkerade bilen innan jag gick ner till Åströms. Där hade de redan hunnit riva ner hela köket.
Jag och Sandras svärmor ordnade fram lite lunch. Sedan var jag med och plockade lite.
Vid fyratiden gick åkte hem lagade mat och tog det lugnt.
I morse vaknade jag tidigt igen. Vid halv tio gick vi ner till Åströmarna igen. Stefan och Micke skulle slipa spackel och sedan måla tak och väggar. Jag, Mathilda och Sandra satte oss i bilen och åkte till Uppsala. Där besökte vi IKEA och Bauhaus. Jag skulle egentligen inte handla något, men när man plockar på sig lite ljus, några kuddar och varsin förpackning med väggdekorationer till barnen så rinner pengarna snabbt iväg och notan slutade på 711 kr. På Bauhaus köpte jag en rulle bubbelplast för att täcka vindruvan med och så blev det en hink med mat till fiskarna i dammen.
I kväll har vi haft barn och barnbarn på middag. Beuf Herngren med potatis. Gott!
Nu är det Moreus på TV.
Mathilda tyckte att det var kul med alla miljöer som byggts upp
Lite dramatik ville Mathilda ha också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback