Tredje behandlingen....

...med Stay Young fck jag förra tisdagen.
Det är så otroligt härligt att ligga på behndlingsbritsen och få denna ansiktsbehandling. Jag är hela tiden på väg att somna. Att komma direkt efter jobbet och lägga sig där är som en dröm.
Det är en behandling med mikroström som ska aktivera lymfsystemet och ansiktsmusklerna. Dränera huden på slaggprodukter, öka collagenproduktionen och aktivera ansiktsmusklerna. På så sätt ska huden bli mer fast och smidig.
Om det kommer att minska mina rynkor vet jag inte men som sagt är jag nöjd om huden blir lite spänstigare och får lite lyster.
Reklamen säger:
- Behandlingen är mycket behaglig, avslappande och helt smärtfri
- Cirkulationen ökar
- Rynkorna blir färre och mindre synbara
- Slappa muskler blir spänstigare
- Huden blir fastare och återfår elasticiteten
- Ögonbrynen höjs
- Påsar och mörka ringar under ögonen minskar.
Jag skulle ha fått den fjärde behandlingen i fredags men då var jag sjuk. Men i morgon är det dags igen.
Enligt  vad Veronica fått veta så har kvinnan på bilden fått 30 behandlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback