Söndag....

I dag fortsatte köksrenoveringsarbete.
Frukost blev det hemma. Stefan gick ner till Åströms vid nio-tiden. Jag stannade hemma och gick en runda med dammsugaren innan även jag gick ner.
Stefan, Nicklas och Micke var i full gång redan.
Efter lunch åkte Sandra, jag och barnen till Uppsala. Där hann vi med i tur och ordning. Bauhaus, Gränby Centrum, Toys R Us, Ikea och Coop.
På Toys R Us köpte vi Hallowenkläder till festen om 2 veckor.
När vi kom hem igen hade det hänt massor. Vattnet var påkopplat, spisen var monterad och kunde användas.
Nu är det mest en massa småpyssel som i och för sig tar en massa tid. Men det ser riktigt bra ut. Jag blir allt lite småsugen på att bygga nytt kök här hemma också, men tror inte att Nicklas är så sugen på att hjälpa oss just nu.
Han har varit otroligt värdefull och så enormt dukktig. Jag är så stolt över honom. Morfar skulle ha varit stolt om han varit frisk och kunnat se vad duktig Nicklas är.
Nicklas hade åkt hem när vi kom.
Vi åt middag och dagen till ära blev det ett glas vin till maten också. Vid 20-tiden gick vi hem.
Det var ett ganska slitet gäng som åt middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback