Märklig söndag...

Idag har jag varit med om något roligt.
Kjell Eriksson, som tidigare bl.a. varit på Radio Stockholm, ska träffa så många av sina nästan 5000 vänner på Facebook.
Idag kom han till Sandra. Eftersom jag älskade det program som han, Lasse Persson och Håkan Eng körde på fredagarna för några år sedan, tyckte Sandra att jag också skulle komma.
Någon gång efter tolv sulle han vara där. Jag var där tolv och strax före ett kom han. Han kom i en gammal skruttig Saab som dom köpt för 5000 kr.
Fyra stycken var dom som kom.  Det riggades upp en kamera och framför den placerades Sandra, Kjell och jag med varin bit pizza. Vi skulle prata om vänskap. Det gick riktigt bra och kändes inte alls så nervöst som det kändes innan dom kom.
Under ca 30 min satt vi där och pratade om vad vänner är och hur man umgås idag mm. Vi hade riktigt trevligt. Det var lätt att prata med honom.
Inspelningen kommer att läggas ut på SVT-play någon gång i december.
Kjell värmer pizza på motorn.
Tack för en trevlig timma.
Efter besöket av Kjell så gick jag hem en stund. Strök lite tvätt och hann med att sortera in recept innan det var dags att gå tillbaka till Åströms för att äta middag.
Vi hjälptes åt att laga till maten. Köttfärslimpa med potatis, sås och sallad.
Vi fick också smaka på årets glögg från Blossa. Arabica. Riktigt god var den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback