Födelsedagar mm.....

I dagarna fyra har vi firat.
26/5 Bröllopsdag
27/5 min födelsedag
28/5 Vår förlovningsdag
29/5 Stefans födelsedag

Bröllopsdagen höll vi på att glömma bort. Jag kom på det när jag kom in på Coop på morgonen och såg alla blommor.
På vägen köpte jag en bukett till Stefan. Kvällen firades med Ärtsoppa och Pannkakor...riktigt romatiskt. Efter middagen  städade vi.
I fredags på min födelsedag kom Iffe och Kerstin. Då åt vi god middag och drack vin så lite firande blev det.
På lördagen hade vi gemensamt firande av våra födeledagar. Tyvärr blev det lite manfall bland gästerna.
Grannarna och fd. grannen som brukar komma var bortresta, Thordan blev sjuk och pappa var på Ärlinghem.
Sandra och Nicklas skulle iväg på andra aktiviteter och stannade inte så länge.
Vi bjöd på god smörgåstårta och vin. Jordgubbstårta och fransk chokladtårta.











På kvällen kom Sandra och barnen tillbaka för att umgås med oss och se på Kvällen är din.
Det blev inte så mycket Tv mest en massa skojande och bus.
Melker spöade Stefan i schack. Reglerna var det lite si och så med.



I dag efter att Iffe och Kerstin åkt hem åkte Sandra, Mathilda, Mamma, Stefan och jag till IKEA. Mamma skulle ha nya överkast till deras sängar och Sandra ville få lite idéer till deras köksombyggnad.
Vi skulle inte ha något. Men som vanligt kom vi hem med diverse prylar. Galgar, gardiner till uterummet och en karaff bland annat.
På vägen hem släppte vi av Sandra, Mathilda och Stefan hemma. Jag åkte med mamma hem och hjälpte henne att flytta på hennes säng, lägga på de nya överkasten, byta gardiner i sovrummet och montera ihop en golvlampa.
Efter en kopp kaffe åkte jag hem igen.
Jag gjorde fiskgryta till middag som vi åt i uterummet. Därefter blev det Mästarnas Mästare.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan i säng.
I morgon är det arbetsdag igen.



Kommentarer
Postat av: Sandra

TACK för en mycket trevlig helg!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback