Caesarsallad

...från Globala köket (köpt på Coop) fick det bli till middag.
Men usch vad jag besviken jag blev.

400 gr vägde allt. 49,90 kostade den.

Två ganska små kycklingbitar. 2 cocktailtomater, 4 svarta oliver. Lite parmesanflak (i den här salladen var det fler än i den andra jag köpte). Lite riven rädisa (tror jag att det var). En burk dressing och en massa romansallad som mest bestod av "stambitar" eller vad det kallas. Den tjocka nerven som sitter mitt i bladet.



Den salladen köpar jag inte igen.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Måste skriva en kommentar ang din ångest för rynkor. Då skall du känna min ....efter att återfått synen ....genomgått starroperation så kan jag se igen....och det är inte roligt att se sig själv så det blir en dyr ögonoperation (gjorde så jag slipper glasögon helt) eftersom det behövs ansiktslyftning ! För att inte tala om hur smutsigt det blivit hemma

2011-05-30 @ 23:21:29
Postat av: Marianne

Inte kul Mimmi. Samma känsla hade jag när jag provade linser ett tag.

Jag brukar säga att det att vår syn försämras när vi blir äldre är naturens sätt att skydda oss mot chocken när vi ser oss i spegeln.

2011-06-01 @ 08:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback