Grattis Sandra!

I dag fyller min älskade lilla flicka år! Hurra, hurra, hurra, hurra!!!!!

Hon har inte någon tid för kalas så vi var bara förbi med ett presentkort till henne. Vi får fira henne vid något senare tillfälle.


Sandra 6 år ungefär. Tänk vad tiden gått fort.


På lördag ska hon och Micke gå på  Fredrik Lindströms och Henrik Schyfferts kritikerhyllade show "Ljust och fräscht"
medan jag tar hand om barnen.

På måndag kommer min kära lillasyster äntligen upp till oss. Åh vad jag längtat efter henne. Det blir skönt med lite avlastning på mamma/pappafronten. Men det ska förståss bli superkul att umgås med henne också. Jag saknar henne så himla mycket, mer och mer faktiskt.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh... tack för GRATTISET :)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback