Fest för Micke.....

I går var vi hos familjen Åström för att fira att Micke fyllt år tidigare i veckan.
Det var några kompispar med barn, Kusin Åsa med familj, Nicklas, Sandra och Max. Och så Stefan och jag.
Trots att jag lyckats slumra till 30 min innan det var dags att göra sig i ordning och gå så var jag trött.
Det var otroligt varmt och fuktigt.
Man hinner inte mer än torka sig efter duschen och börja klä sig så är man genomsvettig igen.
Vi satt inomhus och väntade på vår "sittning". Först åt alla barn. Så kunde dom leka och bada medan vi åt i lugn och ro.
Vi bjöds på grillat med goda tillbehör.
Kladdkaka med grädde och Rabarbercheesecake till kaffet.
Usch vad vi har ätit mycket de senaste dagarna. På onsdag är det kalas igen men sedan får det vara slut på allt frossande. Jag mår inte bra av att äta så här.
Efter maten ville Max leka och jag skulle vara med. Han och jag lekte med bilar i Melkers rum. Försökte jag med att vi skulle gå ner till dom andra skrek han bara NEEEEJ! SITT! Knasungen.
Vid tio kände vi att det nog var dags att tacka för oss och gå hem. Sandra, Nicklas och Max åkte också hem. Resten av gästerna som inte skulle sova över hade stannat till en bra bit över midnatt. Då sov vi gott i våra sängar.
Men innan dess tittade vi på Sommarkväll som vi hade spelat in. Det var det programmet som vi var med på inspelningen av och som jag skrivit om HÄR. Nu när vi såg det i den nedklippta versionen var det mycket bättre än jag trodde det skulle bli.
Stefans flint syntes rätt ofta i rutan och jag syntes när Pernilla Andersson spelade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback