Pysselkväll

I går kväll var vi hemma hos Sandra, Nicklas och Max för att julpyssla.
Vi började med att äta god "grekiskinspirerad" sallad.
Sedan var det dags för Nicklas att natta en trött liten Max.
Vi andra började vårt pysslande.
Sandra, Sandra och jag gjorde dörrkransar med granris.
Sedan blev det julkulor, smällkarameller och flätade hjärtan mm.
Stefan och Nicklas satt i soffan och pratade medan vi tjejer pysslade.
Melker blev hämtad av Micke efter någon timme då han var trött.
Vi pysslade ända till 23. Jag hade tagit med kameran för att föreviga allt men jag missade att sätta i ett minneskort.
23,30 åkte vi hemåt och 0,30 kom vi i säng.
I morse sov vi tills vi vaknade av oss själva. Skönt!
Min krans. Kanske sätter jag dit något mer. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback