Telefonväntan....

Jag ska ladda vår frankeringsmaskin och går som vanligt in på Pitney Bowes hemsida. Där får jag veta att jag måste ringa kundtjänst.
-Just nu är det många som ringer. Din beräknade väntetid är 1 minut. Tack för att du väntar.
Jag kollar på telefonens display för att se hur länge jag väntat.
Efter
0,58 sek
-Just nu är det många som ringer. Din beräknade väntetid är 1 minut. Tack för att du väntar.
1,30
-Just nu är det många som ringer. Din beräknade väntetid är 1 minut. Tack för att du väntar.
2,40
-Just nu är det många som ringer. Din beräknade väntetid är 1 minut. Tack för att du väntar.
3,33
-Just nu är det många som ringer. Din beräknade väntetid är 1 minut. Tack för att du väntar.
4,25
-Just nu är det många som ringer. Din beräknade väntetid är 1 minut. Tack för att du väntar.
4,56
Äntligen har min beräknade minut gått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback