Torsdag.......



Sista arbetsdagen denna vecka är avklarad. I morgon är jag ledig. Det är så skönt med lediga fredagar. Det skulle vara skönt med varje fredag men nu är det varannan.

I dag efter jobbet åkte jag och betalade Stefans klippning innan jag åkte hem till mamma och pappa. Där bjöds jag på köttbullar, sås, potatis, lingon och sallad.

Jag stannade ett par timmar och åkte sedan hem.

I morgon ska jag ta en promenad och hämta hem min nyservade bil. Sedan på kvällen ska jag vara barnvakt till Max-skruttisen. Det var ett tag sedan vi sågs nu så det ska bli så kul.

På lördag ska vi på Tyrol och se A Tribute to Elvis. Vår förra plåtis Richard ska vara med och sjunga.

Det är så kallt! Jag fryser! Jag har faktiskt slagit på värmen. Det brukar man inte behöva göra så här tidigt i september.
På TV grillar Per Morberg en hel oxfilé i sitt utekök. Ett sånt vore inte så dumt......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback