Skogspromenad....

Efter jobbet idag åkte jag till Eurostop och köpte mig ett par nya jeans. Jag handlade även lite mat på Maxi.
När jag just kommit hem ringde Melker och frågade om jag ville gå med dom ut på en promenad i fårhagen. Klart jag ville. När jag ätit gick jag ner på deras gata och där mötte jag Mathilda och Melker och strax efter kom även Sandra. Vi gick över vägen och in i skogen.
Det var riktigt skönt ute.

Vi gick den långa stigen som vi tidigare gick varje morgon.
Melker plockade blommor till mig och Mathilda plockade till Sandra.

När jag går där i skogen kan jag ibland känna en sån lyckokänsla över att vi bor så nära naturen och att jag överhuvudtaget kan ta mig ut och gå. Det är ju inte alla förunnat tyvärr. Jag hoppas att jag aldrig glömmer att uppskatta det.

Efter promenaden följde jag med dom hem för att titta i en katalog från WWF som Mathilda ska sälja prylar ur. I stället för jultidningar. Jag beställde doftljus och en kokbok.

Väl hemma igen har jag gjort en lasagne som står i ugnen. Det får bli matlåda i morgon.











Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för trevligt sällskap mamma!

Det får vi abselut göra om :)



Kram kram!

Postat av: Marianne

Ja, det får vi göra.

Puss & Kram

2010-09-03 @ 16:05:07
URL: http://marianneekwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback